★ LIVRARE GRATUITĂ ★
 

Termeni si Conditii Generale

Art. I INTRODUCERE

 

  1. Termenii și condițiile generale (denumite în continuare „Termeni și condiții” sau „Termeni”) reglementează drepturile și obligațiile părților care decurg din încheierea unui contract la distanță între vânzător și cumpărător, obiectul căruia este vânzarea și cumpărarea produselor prin intermediul magazinului online DEILY LTD.
  2. Operatorul este compania DEILY LTD, IČO: 10745585, 27 OLD GLOUCESTER STREET, LONDON UNITED KINGDOM WC1N 3AX (denumit în continuare operatorul).
  3. Cumpărătorul este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau utilizează servicii, fie ca consumator, fie ca antreprenor. Cumpărătorul este, de asemenea, orice persoană fizică sau juridică care, în orice fel, contactează Vânzătorul cu o solicitare ca vânzătorul să procure bunuri care nu sunt incluse în ofertă cu intenția de a cumpăra aceste bunuri.
  4. Acești Termeni și condiții definesc, de asemenea, drepturile și obligațiile părților care decurg din contractul de achiziție și furnizează informații în conformitate cu § 3 alin. 1 din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau la prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului vânzătorului și care modifică și completează anumite acte, cu modificările ulterioare.
  5. Condițiile de afaceri în cauză sunt guvernate de reglementările legale ale Republicii Slovace, în special de Legea nr. nr. 40/1964 Coll. Cod civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorului, Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract la distanță sau în afara locului vânzătorului, precum și a altor reglementări relevante.
  6. Un consumator este o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract, nu acționează în sfera activității sale, a angajării sau a profesiei sale.
  7. Un contract pentru consumator este orice contract, indiferent de forma juridică a contractului și de regimul juridic al contractului la care consumatorul este parte.
  8. Furnizorul (în scopul condițiilor de afaceri, de asemenea, vânzătorul) este o persoană care, la încheierea și executarea contractului de consum, acționează în sfera activității sale sau a altei activități comerciale.
  9. În sensul prezentei legi, prin contract la distanță se înțelege un contract între vânzător și consumator convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului, în special folosind un site web, poștă electronică, telefon, sau oferta de catalog.
  10. Autoritatea de supraveghere este Inspecția comercială din Slovacia, cu sediul social la Prievozská 32, P.O. Caseta 5, 820 07 Bratislava 27, care este și organul de soluționare alternativă a litigiilor dintre consumator și furnizor (vânzător) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Coll. pentru soluționarea alternativă a litigiilor. (Adresa de livrare: Inspecția comercială din Slovacia, Inspectoratul central, Departamentul pentru relații internaționale și soluționarea alternativă a litigiilor, Prievozská 32, p. P. 29.827 99 Bratislava 27) www.soi.sk
  11. Contractul de cumpărare este încheiat pe o perioadă determinată, până la îndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor ambelor părți contractuale în baza contractului de cumpărare și a acestor termeni și condiții, care fac parte integrantă din acesta.
  12. Acești Termeni și condiții generale sunt valabile până când sunt modificate prin publicare în același loc.
  13. Achiziționarea dreptului de proprietate asupra mărfii are loc numai după achitarea integrală a prețului de achiziție pentru mărfuri și acceptarea acestuia.

 Art. II COMANDA (Încheierea contractului de cumpărare)

  1. Contractul de vânzare oferă vânzătorului obligația de a preda cumpărătorului obiectul de cumpărare (de livrare) și de a-i permite să dobândească titlul de proprietar. Cumpărătorul este obligat să preia obiectul de cumpărare și să plătească vânzătorului prețul de achiziție.
  2. Contractul de cumpărare apare atunci când Cumpărătorul înregistrează o comandă obligatorie și este acceptată de către Vânzător
  3. Marfa poate fi comandată prin intermediul unei comunicări electronice la distanță lungă - site-ul vânzătorului www.deily.ro
  4. Propunerea pentru încheierea contractului de cumpărare este plasarea produselor de către vânzător pe site-ul web al vânzătorului, care indică disponibilitatea mărfurilor, inclusiv dimensiunile disponibile.
  5. Din partea cumpărătorului, contractul de cumpărare apare prin crearea, trimiterea (confirmarea) unei comenzi obligatorii.
  6. Comanda creată în acest mod este obligatorie, iar cumpărătorul acceptă prețul de achiziție.
  7. Vânzătorul este obligat să trimită un e-mail de confirmare a comenzii în termen de 24 de ore.
  8. Confirmarea încheierii contractului de cumpărare conține, în special, informații despre numele și specificația mărfurilor a căror vânzare este obiectul contractului de cumpărare, prețul mărfii, numele și datele transport de marfuri.


Art. III. LEGEA SI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

  1. Obiectul contractului de cumpărare sunt drepturile și obligațiile părților.

  2. Vânzătorul trebuie să:
    1. se asigure că cel ce a înregistrat comanda intră în posesia comenzii
    2. livrează bunurile comandate conform comenzii în mod corespunzător și la timp
    3. ambalează mărfurile pentru transport, astfel încât să nu fie deteriorate
    4. să furnizeze cumpărătorului împreună cu mărfurile cel târziu toate documentele necesare pentru primirea și utilizarea corespunzătoare a mărfurilor
    5. să furnizeze consumatorului informații în conformitate cu dispozițiile relevante în sensul legislației în cauză

  3. Cumpărătorul trebuie să:
    1. să plătească prețul de achiziție
    2. preia marfa
    3. confirme primirea mărfii în bonul de livrare prin semnătura sa sau prin semnătura unei persoane autorizate de aceasta

Riscul de deteriorare a mărfurilor trece cumpărătorului prin preluarea mărfii de la transportator, altfel în momentul în care i s-a permis să dispună de bunuri, dar nu a fost preluat de cumpărător.


Art IV RETRAGEREA DIN CONTRACT

 

  1. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract în cazul în care nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului în timp, motiv datorat în special vânzării bunurilor sau indisponibilității acestora la furnizor, din cauza imposibilității de a executa contractul de vânzarea conform Codului Civil. Clientul va fi notificat prin telefon sau e-mail cu privire la anularea comenzii, iar în cazul plății prețului anticipate, fondurile vor fi returnate în termen de 30 zile (perioada de așteptare)în contul curent specificat de client,cu excepția cazului în care vânzătorul este de acord altfel.
  2. Consumatorul este autorizat fără preaviz să se retragă din contractul de vânzare în termen de 60 zile de la data primirii mărfurilor.
  3. Se consideră că bunurile au fost preluate atunci când consumatorul sau o persoană autorizată preia toate părțile bunurilor comandate.
  4. Consumatorul se poate retrage din contract pentru livrarea mărfurilor chiar înainte de începerea perioadei de retragere.
  5. Vânzătorul furnizează un formular de retragere a modelului pe site-ul său.
  6. Retragerea din contract se supune regimului standardelor de protecție a consumatorilor menționate la articolul I, Termeni și condiții.
  7. Consumatorul trebuie să trimită mărfurile înapoi sau să le transmită vânzătorului sau persoanei împuternicite de vânzător să preia bunurile
  8. Vânzătorul este obligat să returneze consumatorul, fără întârziere nejustificată, în cel mult 30 zile de la data primirii notificării de retragere, toate plățile primite de la acesta în baza contractului.
  9. Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din tratarea mărfurilor peste cea necesară pentru a stabili caracteristicile și funcționalitatea mărfurilor.
  10. În temeiul Legii privind protecția consumatorului, în cazul în care consumatorul se retrage din contract, va suporta costurile de returnare a mărfii către vânzător.
  11. Plata avansurilor și a altor prestații sau asigurarea acestora în perioada de retragere este interzisă.

Art V. PREȚUL PRODUSULUI, TERMENII DE PLATĂ ȘI ALȚI TERMENI DE PREȚ

 

  1. Vânzătorul este plătitor de TVA.
  2. Prețurile fiecărui produs sunt în versiunea curentă și sunt valabile pe site-ul www.deily.ro Prețul include taxa pe valoare adăugată (TVA).
  3. În caz de eroare evidentă în scris, modificări ale cursurilor de schimb, o creștere semnificativă a inflației sau o schimbare semnificativă în termeni de livrare, prețurile pot fi modificate.
  4. Prețul final este prețul indicat în formularul de comandă din secțiunea "Numerar" chiar înainte de trimiterea comenzii. Prețul final include TVA și alte taxe (cum ar fi cele de expediție) pe care cumpărătorul trebuie să le plătească pentru achiziționarea de bunuri. Acest preț poate fi modificat numai prin acordul dintre cele două părți.
  5. Vânzătorul nu percepe taxe pentru livrarea bunurilor comandate.
  6. Vânzătorul nu percepe taxe de expediție în timpul ofertei cu de livrare gratuită.

  7. Cumpărătorul are următoarele opțiuni de plată:
    1. Plata la livrare
    2. PayPall
    3. Plata prin card

  8. Vânzătorul nu percepe taxe suplimentare legate de metoda de plată.
  9. Se va percepe o sumă echivalentă a 1euro cumpărătorului pentru a acoperi costurile pentru transportator în cazul metodei plată la livrare. Beneficiarul acestei taxe este transportatorul.
  10. Prețul bunurilor rezultate din erorile tehnice este invalid. Operatorul își rezervă dreptul de a corecta aceste erori, inclusiv corectarea unei comenzi create deja.

Art. VI CONDIȚIILE DE LIVRARE

  1. Vânzătorul este obligat să livreze bunurile comandate cumpărătorului în termen de 7-10 zile lucrătoare.
  2. Taxele de transport sunt plătite de către cumpărător.
  3. Taxele de transport sunt percepute vânzătorului în timpul evenimentului "transport gratuit". Acest lucru este afișat în detaliile produsului.
  4. Vânzătorul notifică cumpărătorul cu privire la transportul mărfurilor, în format electronic.
  5. Cumpărătorul este obligat să preia mărfurile la locul specificat în ordinul obligatoriu personal sau să se asigure că mărfurile vor fi preluate de o persoană autorizată.
  6. La primirea mărfii, cumpărătorul sau persoana autorizată trebuie să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate mărfurile nu este deteriorat. În caz de deteriorare, este necesar să se scrie cu transportatorul la fața locului defectele cauzate în timpul transportului. Vânzătorul nu trebuie să accepte reclamațiile cu privire la acceptarea bunurilor preluate.
  7. Acceptarea mărfurilor este confirmată de Cumpărător sau de Persoana Autorizată prin semnarea biletului sau terminalului de livrare.
  8. Locul colectării este locul specificat în ordinea obligatorie.
  9. Împreună cu mărfurile, Vânzătorul va furniza Cumpărătorului o factură și o notă de livrare.
  10. Mărfurile sunt considerate a fi preluate de către Cumpărător din momentul în care Cumpărătorul confirmă în scris preluarea mărfurilor sau doar acceptă fizic fie de către el, fie de către o persoană autorizată.


Art. VII EVENIMENTE


  1. Vânzătorul poate, printr-o declarație publică unilaterală, să acorde beneficii cumpărătorului.
  2. Aceste beneficii pot consta în bunuri bonus gratuite sau un avantaj de preț oferit de vânzător la efectuarea unei achiziții care ajunge la o sumă specificată.
  3. Declarația publică poate fi făcută în scris și publicată pe un site web sau rețea socială.
  4. Condițiile specifice vor fi reglementate în secțiunea relevantă a site-ului web al Vânzătorului.
  5. Este interzisă utilizarea necorespunzătoare a acțiunilor pentru a beneficia.
  6. În cazul retragerii din contract / returnarea mărfurilor, este necesară returnarea tuturor beneficiilor de preț și bunurilor bonus și, în același timp, pentru a compensa daunele suferite de Vânzător. Cumpărătorul este obligat să returneze tot ce a primit de la vânzător.
  7. Un client care a primit un cadou deoarece a achiziționat de o anumită sumă nu este obligat să returneze astfel de mărfuri dacă valoarea comenzii a scăzut sub o anumită sumă din motive ale Vânzătorului.
  8. În cazul în care clientul aplică retragerea doar parțial și valoarea comenzii scade sub suma specificată pentru a obține bunurile cadou,în cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile pentru obținerea unui astfel de avantaj, clientul este obligat să returneze bunurile cadou sau să înlocuiască valoarea acestor bunuri în întregime.
  9. Dacă există mai multe acțiuni în același timp, clientul are dreptul la una - acțiunea cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Acțiunile nu pot fi combinate decât dacă este specificat altfel pentru acțiunea relevantă.

Art. VIII. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

 

  1. Vânzătorul este, de asemenea, operatorul site-ului web în sensul acestor prevederi.
  2. Datele cu caracter personal înseamnă informații care identifică, direct sau indirect, o persoană specifică. Acestea sunt în principal nume, reședință, CNP , e-mail. cookie-uri și multe altele.
  3. Cumpărătorul care este o persoană fizică ce confirmă comanda prin confirmarea faptului că datele cu caracter personal furnizate de acesta în numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon sunt corecte și adevărate. Prelucrarea acestor date este necesară pentru executarea Contractului de achiziție la distanță la care Consumatorul este parte contractantă în sensul art. Articolul 6 alineatul (1) litera (a) (b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46 / CE (denumită în continuare „GDPR”) datele cu caracter personal reprezintă colectarea, stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizor și utilizarea acestora în scopuri de facturare, înregistrare de domenii și alte acte asociate cu serviciul comandat și furnizat, inclusiv comunicarea ulterioară cu Consumatorul pentru exercitarea drepturilor contractuale (retragere), precum și de marketing al operatorului, în scopul trimiterii informațiilor despre mărfuri, prin mijloace electronice (e-mail).

  4. Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal, în special pentru:
    1. Înregistrarea clienților
    2. Crearea unui contract / încheierea unui contract de cumpărare
    3. Emiterea unui document, confirmarea comenzii
    4. Livrarea mărfurilor
    5. Informații despre știri, reduceri și promoții
    6. Înregistrarea comenzilor și a reclamațiilor

  5. Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate în măsura specificată în legislația, contractele și alte documente relevante ale operatorului, în măsura în care aceste date cu caracter personal vor fi furnizate vânzătorului pe documente, în formă electronică sau în alt mod în comunicarea cu cumpărătorul.
  6. Consumatorul are dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment în scris. Retragerea consimțământului este efectivă în ziua trimiterii cererii către Furnizor.
  7. În special, vânzătorul prelucrează următoarele date cu caracter personal ale persoanelor vizate:

    1. Numele și prenumele
    2. Adresa
    3. Tel. nr. și e-mail
    4. Detalii de plată
    5. Cookie-uri

  8. Cumpărătorul furnizează aceste date cu caracter personal operatorului în mod voluntar pentru a-și îndeplini obligațiile care îi revin în baza contractului de achiziție.
  9. Cumpărătorul recunoaște că datele cu caracter personal vor fi furnizate către o terță parte pentru a-și îndeplini obligațiile care îi revin în baza Acordului de cumpărare.
  10. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanei vizate numai pentru timpul necesar îndeplinirii obligațiilor sale în temeiul contractului și a reglementărilor legale în general.
  11. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate în scopuri de marketing cu acordul persoanei vizate. Persoana vizată este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing la înregistrare, la abonare. Persoana vizată este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal la nesfârșit. Acest consimțământ poate fi retras în orice moment prin notificarea operatorului. Acest acord poate fi retras în orice moment prin notificarea operatorului sau prin închiderea contului sau prin dezabonarea de la știri
  12. Nu este posibilă retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor care se realizează în temeiul unei obligații legale (de exemplu, în scopuri fiscale).
  13. Datele cu caracter persona, numele și adresa de e-mail pot fi furnizate terților.
  14. Operatorul nu dezvăluie informații personale despre cumpărători

  15. Persoana vizată are aceste drepturi în privința operatorului la cererea scrisă în conformitate cu art. 15 la 22 și art. 34 GDPR și în conformitate cu legea:
    1. Persoana vizată are dreptul de acces la datele cu caracter personal în conformitate cu art. 15 GDPR: Persoana vizată are dreptul să obțină o declarație de la controlor dacă datele cu caracter personal care îl privesc sau sunt procesate.
    2. Persoana vizată are dreptul la corectarea datelor cu caracter personal în conformitate cu art. 16 GDPR: Persoana vizată are dreptul să permită operatorului să corecteze date personale incorecte care îl privesc fără întârzieri nejustificate. În ceea ce privește scopul prelucrării datelor cu caracter personal, persoana vizată are dreptul de a adăuga date cu caracter personal incomplet.
    3. Persoana vizată are dreptul de a șterge datele sale cu caracter personal în conformitate cu articolul 17 din GDPR:
      1.  datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopul pentru care au fost obținute sau prelucrate altfel;
      2. persoana vizată retrage consimțământul sub care se realizează prelucrarea datelor cu caracter personal și nu există nicio altă bază legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
      3. persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal și nu există motive valabile pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sau persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal în scopul comercializării directe;
      4. datele cu caracter personal sunt prelucrate ilegal;
      5. motivul ștergerii este îndeplinirea obligației din GDPR, a Legii privind protecția datelor cu caracter personal, a unui regulament special sau a unui tratat internațional obligatoriu pentru Republica Slovacă.
      6. datele cu caracter personal sunt colectate în legătură cu oferta de servicii ale societății informaționale.

    4. Persoana vizată are dreptul să restricționeze prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul art. 18 GDPR: Persoana vizată are dreptul să oblige Furnizorul să restricționeze prelucrarea datelor cu caracter personal dacă:
      1. persoana vizată se opune exactității datelor cu caracter personal în perioada care permite Furnizorului să verifice acuratețea datelor cu caracter personal,
      2. prelucrarea datelor cu caracter personal este ilegală și persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal și solicită în schimb să restricționeze utilizarea acestora;
      3. Furnizorul nu mai are nevoie de date cu caracter personal în scopul procesării datelor cu caracter personal, dar persoana vizată are nevoie de acesta pentru a solicita o cerere legală,
      4. persoana vizată se opune prelucrării datelor cu caracter personal până când se verifică că motivele justificate din partea Furnizorului depășesc motivele legitime ale persoanei vizate.

        Furnizorul este obligat să informeze persoana vizată a cărei prelucrare a datelor cu caracter personal este restricționată înainte de restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal.

    5. În baza art. 19, dacă persoana vizată solicită acest lucru, GDPR este obligat să informeze persoana vizată despre destinatarii cărora Operatorul le-a comunicat corectarea datelor cu caracter personal, ștergerea datelor cu caracter personal sau limitarea prelucrării datelor cu caracter personal.
    6. Persoana vizată are dreptul de a transfera date cu caracter personal conform art. 20 GDPR: Persoana vizată are dreptul să achiziționeze date cu caracter personal despre acesta pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat și are dreptul de a transfera aceste date cu caracter personal unui alt operator.
    7. Persoana vizată are dreptul să se opună prelucrării datelor cu caracter personal. Persoana vizată va avea dreptul să se opună prelucrării datelor sale personale din motive legate de situația sa particulară efectuată în temeiul legal, deoarece prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini desfășurate în interesul public sau pentru că prelucrarea este necesară pentru legitimitate
    8. Persoana vizată are dreptul să nu fie supusă unei decizii care se bazează exclusiv pe prelucrarea automatizată a datelor cu caracter personal, inclusiv profilarea și care are efecte juridice care îl afectează sau îl afectează în mod semnificativ.
    9. Persoana vizată are dreptul să fie notificată de operator fără întârzieri nejustificate cu privire la o încălcare a datelor cu caracter personal, dacă această încălcare a datelor cu caracter personal poate duce la un risc ridicat pentru drepturile persoanei fizice.
    10. Dreptul de a iniția procedurile în fața organismului de administrație competent al statului în conformitate cu secțiunea 100 din Legea nr. nr. 18/2018 Z.z. privind protecția datelor cu caracter personal.
    11. Persoana vizată are dreptul de a determina timpul de prelucrare: datele sunt prelucrate în scopul îndeplinirii scopului contractului, înregistrarea comenzii și orice reclamații.
    12. Furnizarea de date cu caracter personal este necesară pentru a încheia un contract la crearea unei comenzi. Dacă nu sunt furnizate, nu este posibilă încheierea unui contract la distanță.
    13. Persoana vizată are dreptul să identifice sursa de date cu caracter personal dacă nu a fost obținută prin consimțământul său.
       
  16. Furnizarea de informații persoanei în cauză:
    1. Furnizorul furnizează persoanei în cauză informații referitoare la prelucrarea datelor sale personale. El furnizează informațiile sub formă de hârtie sau în format electronic, de regulă, în aceeași formă cu cererea. Dacă este solicitat de către persoana vizată, Furnizorul poate furniza informațiile pe cale orală, dacă persoana vizată își dovedește identitatea prin alte mijloace. Furnizorul exercită drepturi în temeiul art. 15 - 22 GDPR este obligat să ofere persoanei în cauză cooperarea.
    2. Furnizorul furnizează persoanei în cauză informații în termen de o lună de la primirea cererii. În cazuri justificate, Operatorul poate prelungi această perioadă din cauza complexității și a numărului de solicitări pentru încă două luni, chiar în mod repetat. Furnizorul va informa persoana în cauză cu privire la orice astfel de prelungire.
    3. Informațiile sunt furnizate gratuit de către operator.
    4. Dacă solicitarea persoanei vizate este vădit nefondată sau disproporționată, în special datorită naturii sale recurente, Furnizorul poate percepe o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative ale furnizării informațiilor.

  17. În cazul în care persoana în cauză nu are o capacitate juridică deplină, aceste drepturi le beneficiază de reprezentantul său legal.
  18. Restricții privind drepturile persoanei vizate în conformitate cu și în temeiul art. 23 GDPR și secțiunea 30 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal Furnizorul va informa persoana vizată dacă scopul restricției nu este periclitat.
  19. Persoana vizată furnizează numai date personale adevărate.
  20. Aceste dispoziții sunt reglementate de Legea nr. nr. 18/2018 Z.z. privind protecția datelor cu caracter personal și a standardelor UE relevante.
  21. Operatorul nu va fi răspunzător pentru utilizarea necorespunzătoare a datelor cu caracter personal de către un terț care a accesat ilegal aceste date cu caracter personal.
  22. Persoana vizată își poate exercita drepturile în orice mod. (E-mail, telefon)

Art. IX DISPOZIȚII FINALE

 

  1. Condițiile reclamației sunt reglementate de dispozițiile relevante din Codul de procedură pentru reclamații, care este publicat pe site-ul web al Vânzătorului și în standardele relevante de protecție a consumatorilor.
  2. Acești termeni și condiții pot fi modificate.
  3. Termenii și condițiile sunt supuse regimului juridic al Republicii Slovace și standardelor UE.
  4. Acești Termeni și condiții intră în vigoare la 1.1.2019

 

PROCEDURA DE RECLAMAȚII A MAGAZINULUI ONLINE DEILY.RO

 

Art. I INTRODUCERE

 

  1. Prezentele reguli de plângere reglementează modul și locul de depunere a unei plângeri și procedura de gestionare a reclamațiilor. Se referă la bunurile vândute de vânzător către consumatori. Reclamările vor fi tratate în conformitate cu prezentele norme privind reclamațiile, cu respectarea prevederilor legale și a drepturilor consumatorilor.
  2. Prezenta Procedură de Reclamație face parte integrantă din Termenii și condițiile generale ale Vânzătorului.
  3. Reclamare înseamnă aplicarea răspunderii pentru defectele unui produs sau serviciu.

    Adresa pentru reclamații este:


    DEILY -Frogman
    Str. Borsului,Nr.56
    410605 Oradea, Bihor 



  4. Operatorul este compania DEILY LTD, IČO: 10745585, 27 OLD GLOUCESTER STREET, LONDON UNITED KINGDOM WC1N 3AX (denumit în continuare operatorul).
  5. Cumpărătorul este o persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau folosește servicii, fie ca consumator, fie ca antreprenor. Cumpărătorul este, de asemenea, orice persoană fizică sau juridică care, în orice fel, contactează Vânzătorul cu o solicitare ca vânzătorul să procure bunuri care nu sunt incluse în ofertă cu intenția de a cumpăra aceste bunuri.
  6. Un contract pentru consumator este orice contract, indiferent de forma juridică a contractului și de regimul juridic al contractului la care consumatorul este parte.
  7. Autoritatea de supraveghere este Inspecția comercială din Slovacia, Inspectoratul SOI pentru regiunea Bratislava, cu sediul social la Prievozská 32, P.O. Caseta 5, 820 07 Bratislava 27, care este și organismul de soluționare alternativă a litigiilor dintre consumator și furnizor (vânzător) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Coll. pentru soluționarea alternativă a litigiilor. (Adresa de livrare: Inspecția comercială din Slovacia, Inspectoratul central, Departamentul pentru relații internaționale și soluționarea alternativă a litigiilor, Prievozská 32, p. 29.827 99 Bratislava 27).

Art. II GARANȚIE PRIVIND MĂRFURI ȘI CONDIȚII

 

  1. Vânzătorul este răspunzător pentru orice defecte pe care le are obiectul vândut în momentul preluării de către Cumpărător.
  2. Vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după primirea mărfurilor în perioada de garanție (garanție).
  3. Perioada de garanție pentru mărfuri este de 24 de luni (2 ani).
  4. La cererea Cumpărătorului, Vânzătorul este obligat să furnizeze garanția în scris (scrisoarea de garanție). În cazul în care natura chestiunii permite acest lucru, este suficient să se elibereze o dovadă de cumpărare (factură) în locul certificatului de garanție.
  5. În scopul achiziționării de bunuri în magazinul online al vânzătorului, garanția este dovada achiziției (factură).
  6. Perioada de garanție începe în momentul în care bunurile / bunurile sunt preluate de cumpărător.
  7. Atunci când preia mărfurile, cumpărătorul sau persoana autorizată este obligată să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate mărfurile nu este deteriorat (recomandat). În caz de deteriorare, este necesar să se scrie cu transportatorul la fața locului o înregistrare a eventualelor defecte cauzate în timpul transportului. Înscrierea se va face și în cazul primirii acestor mărfuri.
  8. La primirea mărfii, Cumpărătorul sau o persoană autorizată de Cumpărător este obligat să semneze terminalul / nota de livrare.
  9. Livrarea completă sau deteriorată trebuie notificată vânzătorului.
  10. Certificatul de garanție trebuie să conțină numele și prenumele, numele sau numele vânzătorului, sediul sau locul de desfășurare al activității, conținutul garanției, domeniul de aplicare și condițiile acesteia, durata perioadei de garanție și datele necesare pentru a solicita garanția. Dacă cardul de garanție nu conține toate informațiile, acest lucru nu invalidează garanția.
  11. Lucrul care trebuie vândut trebuie să aibă calitatea, cantitatea, măsura sau greutatea cerute și trebuie să fie lipsit de defecte, în special trebuie să respecte standardele tehnice obligatorii.
  12. Dacă defectul poate fi îndepărtat, Cumpărătorul are dreptul de a fi eliminat gratuit, în timp util și corect. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate.
  13. Cumpărătorul poate, în loc să înlăture defectul, să solicite înlocuirea articolului sau, în cazul în care defectul privește doar o parte a articolului, înlocuirea piesei, cu excepția cazului în care vânzătorul suportă costuri disproporționate în raport cu prețul mărfii sau gravitatea defectului.
  14. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna produsul defect cu unul defect în loc să înlăture defectul, cu excepția cazului în care acest lucru va provoca dificultăți grave ale Cumpărătorului.
  15. În cazul unui defect care nu poate fi remediat și care împiedică folosirea corectă a lucrului ca un produs fără defecte, cumpărătorul are dreptul să schimbe lucrul sau să se retragă din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul unor defecte amovibile, dar în cazul în care cumpărătorul nu poate utiliza corect lucrul din cauza recurenței defectului după reparație sau pentru un număr mai mare de defecte.
  16. Dreptul de răspundere pentru defecte trebuie să fie afirmat de vânzător sub orice formă (formular, e-mail)
  17. Drepturile care decurg din răspundere pentru defectele unui lucru pentru care perioada de garanție este valabilă expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.
  18. Vânzătorul este obligat să ofere Cumpărătorului o confirmare cu privire la momentul exercitării dreptului, precum și a reparației și a duratei acestuia.
  19. Cumpărătorul poate utiliza formularul din reclamație în care se menționează numele, adresa, contactul, descrierea mărfii (culoare, cantitate, cod, mărime), numărul contului, codul bancar, data și semnătura.
  20. Creanța nu se aplică defectelor de bunuri cauzate de utilizarea normală a cumpărătorilor de către cumpărător
  21. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile împreună cu documentele și cerințele necesare.
  22. Vânzătorul este obligat să rezilieze cererea în termen de cel mult 30 de zile.
  23. Dacă revendicați mărfurile, acestea trebuie să fie curate, igienice și ambalate corespunzător.
  24. Cumpărătorul va fi informat prin e-mail sau prin alte mijloace adecvate de gestionare a revendicării.