★ LIVRARE GRATUITĂ ★
 

Informatii retur

RETURUL MĂRFURILOR

 

Dacă articolul cumpărat nu vi se potrivește, îl puteți returna și vă vom rambursa banii. Perioada de retur a mărfurilor este stabilită de lege timp de 14 zile de la primirea mărfii de către client. Asta înseamnă că trebuie să primim fizic mărfurile returnate în termen de 14 zile de la primirea de către client. Dacă ne trimiteți mărfurile imediat, acest lucru va grăbi semnificativ procesul de returnare.

 

Ce trebuie să faceți?:

În cazul cazu în care doriți să efectuați returul, bunurile nu trebuie să prezinte semne de uzură, trebuie să fie ambalate în pachetul original cu etichetele de la producător. Acest aspect se aplică pentru protecția pachetelor,  care în cele mai multe cazuri conțin codul de bare care ne servește în momentul în care primim returul de la dvs.

 

  1. Completați formularul de retur găsit în comandă sau descărcați-l aici și adăugați-l în pachet cu mărfurile.
  2. Atașați o copie a documentului fiscal (facturii).
  3. Trimiteți pachetul prin serviciile de curierat, la adresa:

DEILY, ID17858 - Frogman

Str. Borsului,Nr.56 410605
Oradea, Bihor

 

 

Vă rugăm să trimiteți expedierea cu mult timp în avans pentru a o primi în termen de 60 zile de la primirea mărfii și astfel puteți prelucra returul.

 

Nu trimiteți pachetul în numerar la livrare. O astfel de expediere nu va fi acceptată!

Cheltuielile de transport pentru returul efectuat de către client este plătit întotdeauna de acesta.

Descărcați formularul de retur al comenzii.


RECLAMAȚII

 

Trebuie să revendicați bunurile?

 

Perioada de garanție este stabilită de lege pentru 24 de luni; pentru bunurile oferite de noi, documentul fiscal (factură) este considerată certificat de garanție. Revendicările nu se aplică pentru produsele ale căror defecte sunt cauzate de o utilizare necorespunzătoare și de o uzură anormală sau de un mod inadecvat. Clientul este obligat să facă o reclamație imediat după defect. Vom lua în considerare revendicarea în conformitate cu instrucțiunile date de producătorul sau reprezentantul acestora. Timpul maxim pentru tratarea revendicărilor este stabilit de lege timp de 30 de zile, dar încercăm să grăbim totul la satisfacția maximă a clientului.

 

Cum să procedați cu pentru a face cererea de revendicare:

  1. Completați formularul de reclamație găsit în comandă sau descărcați-l aici și adăugați-l în pachet cu mărfurile.
  2. Aplicați o copie a documentului fiscal (factură).
  3. Trimiteți pachetul prin serviciile de curierat, la adresa:

 

DEILY, ID17858 - Frogman

Str. Borsului,Nr.56 410605
Oradea, Bihor

 

Nu trimiteți pachetul cu cererea de plată în numerar la livrare ( adică de către vânzator) . O astfel de expediere nu va fi acceptată!

 

Transportul pentru returul de la client este plătit întotdeauna de către acesta. În cazul în care reclamația este acceptată, taxa achitată va fi rambursată în contul clientului.


Descărcați formularul de revendicare.